جستجو کردن

واکس اسپری مخصوص چرم های جیر و نبوک+ایرانی و خارجی+ارزان قیمت

متریال چرم از قدیم الایام از آن جمله متریال هایی بوده که طرفداران بیشماری دارد.که اغلب اشخاصی که بیشتر به استایل اسپرت علاقه دارند،خواهان این متریال زیبا و شیک ،هستند.خانم ها اکثراً در تیپ های رسمی و لاکچری خود نیز از این محصولات استفاده می کنند.

 

تصویراسپری جیرونبوک
واکس اسپری جیر و نبوک

چرم های جیر و نبوک نیز از جمله همین محصولات هستند.کسانی که این نوع چرم ها و این گونه محصولات را انتخاب می کنند می توانند استایل های جذابی را از خود در خاطر مخاطب ،به جای بگذارند.

اگر شما مخاطب عزیز جزو مصرف کنندگان این نوع محصولات هستید،برای حفظ و نگهداری محصولات چرم طبیعی ، چرم جیر و نبوک ،و جلوگیری از هر گونه آسیبی به محصولات خود،میتوانید برای خرید و مشاوره با شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax ارتباط برقرار کنید.

 

تصویراسپری مخصوص جیرونبوک
واکس اسپری جیر و نبوک

 

واکس اسپری جیر ؛

محصولات چرمی جیر بدلیل نرمی و لطافتی که دارند،هرگز نباید برای آنها از واکس های خمیری و یا واکس های جامد استفاده کنید،زیرا واکس های خمیری و، واکس های جامد باعث از بین رفتن نرمی ولطافت چرم جیر می شود و چرم را زمخت و بی روح میکند.به همین دلیل برای حفظ و نگهداری چرم جیر می بایست از واکس اسپری مخصوص جیر استفاده کرد.

همانطور که گفته شد بدلیل نرم و لطیف بودن چرم های جیر،استفاده از واکس اسپری جیر بدلیل دارا بودن روغن آرگان ،باعث می شود که روغن آرگان موجود در واکس اسپری ،کاملاً به داخل بافت های چرم جیر نفوذ کرده و رنگ دانه های چرم را مانند روز اول،احیا کند.

 

تصویرکفش واسپری جیر
واکس اسپری جیر و نبوک

در این جا یادآور می شوم که قبل از استفاده از واکس اسپری جیر،با استفاده از بُرس و فرچه ی مخصوص،کت،کیف،کفش ویا هر محصول جیر که قصد واکس زدن آن را دارید را،از هر گونه آلودگی یا گرد وغبار ،به طور کامل تمیز کنید و سپس از واکس اسپری جیر استفاده کنید.و مراحل واکس زدن را دوبار تکرار کنید تا کاملاً پوشش دهی ایده عالی را داشته باشید.

برای مراقبت و نگهداری از هر نوع محصولات چرمی ،مخصوصاً چرم جیر،می بایست هفته ای دوبار این محصولات را واکس بزنید.

واکس اسپری جیر در رنگ های مشکی،قهوه ای،سرمه ای،طوسی و بی رنگ و… با برندهای ایرانی و خارجی در شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax قابل عرضه می باشد.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *