جستجو کردن

فروش عمده واکس کفش و واکس خودرو به قیمت کارخانه 1403

یکی از پر فروش ترین ،انواع واکس ،واکس های لیوانی ویا واکس های قوطی فلزی است.که این نوع واکس ها در حجم های 250 گرمی و 100گرمی و 750گرمی و 85 گرمی و 65 گرمی و در حجمهای بالاتر تولید و عرضه می گردد.

 

تصویرواکس قوطی کوچک

 

این واکس ها در رنگهای مشکی ،قهوه ای ، عسلی ،بی رنگ ،طوسی و…

تولید می شودو در بازار قابل دسترس مصرف کننده ها قرار می گیرد.

انواع واکس هایی که در شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax تولید و عرضه می شود،دارای مواد اولیه ی آلمانی است، که این مواد برخلاف واکس های موجود در بازار که اکثراً همگی از مواد نفتی ،الکلی تولید می شوند،این نوع واکس ها بر پایه ی آب تولید وساخته می شوند.

انواع واکس های این شرکت که جملگی بر پایه آب تولید می شوند ،فاقد الکل می باشند وبا دارا بودن روغن آرگان و موم زنبور باعث می شوند که محصولات چرمی علاوه بر حفظ و نگهداری بهینه ،این محصولات چرمی چون از متریال زنده ،پوست حیوانات تولید می شوند،دارای بافت های زنده می باشند،که این نوع از واکس ها باعث ترمیم و احیا شدن بافت های چرم مانند روز اول می شوند.

 

تصویرانواع واکس کوچک

 

 

این نوع از واکس ها ،برخلاف واکس های موجود در بازار،راه تنفس چرم را مسدود نمیکنند و باعث بهتر نفس کشیدن چرم های طبیعی می گردند.و همچنین این واکس ها دارای بو و رایحه ی مطبوع می باشند و در هنگام مصرف شما،باعث آزار و اذیت اطرافیان نمی شوند.

واکس های مایع و اسپری ؛

واکس های مایع شامل دو نوع می باشند،واکس های اسپری و پولیشی که از هر دو نوع، می توان برای محصولات چرمی و کفش های اسپرت و جیر و نبوک استفاده کرد.این نوع از واکس ها به دلیل دارا بودن رنگ دانه های طبیعی ، عمل احیای رنگ را به طور قوی تر اجرا میکند.

واکس کلنیل مخصوص خودرو ؛

واکس های مخصوص خودرو در انواع گوناگونی در شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax قابل عرضه می باشد،که یک نمونه از این واکس ها،واکس کلنیل است.

واکس کلنیل یکی از پرفروش ترین واکس های موجود در بازار است.این واکس حاوی مواد مرطوب کننده ای است که به خودرو شما آبرسانی میکند وباعث می شود رنگ آن براقتر و زیباتر به نظر برسد.

 

تصویرواکس اسپری کلنیل

 

 

ویژگی های واکس کلنیل ؛

  • ماندگاری بالا
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • حفاظت در برابر خط و خش
  • حفظ براقی و درخشندگی رنگ

با استفاده از واکس کلنیل ،نه تنها ظاهر زیبایی به خودرو می بخشد،بلکه از آن در برابر عوامل خارجی نیز محافظت میکند.

واکس کلنیل در انواع و رنگ های مختلفی تولید و قابل عرضه می گردد.

 

واکس داشبورد نانوسان ؛

واکس داشبورد نانوسان یکی از واکس های مخصوص داشبورد خودرو است که با جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و ساخته می شود.که با هدف افزایش براقیت و جلوگیری از ترک خوردن و رنگ رفتگی و خرابی داشبورد تولید شده است.واکس داشبورد نانوسان به علت فناوری و فرمولاسیون جدید دارای بو و رایحه ای مطبوع دارد که برای راننده و سرنشینان خودرو میتواند لحظات خوب و آرامش بخشی را به ارمغان بیاورد.

این واکس حاوی نانو ذراتی است که به سطح داشبورد نفوذ کرده و باعث ایجاد یک لایه ی محافظتی ماندگار می شود.

 

تصویرواکس نانوسان

 

ویژگی های واکس داشبورد نانوسان ؛

  • آب گریزی بالا
  • مقاومت در برابر اشعه های ماورای بنفش
  • مقاومت در برابر نور خورشید
  • ایجاد لایه ی حفاظتی
  • محافظت در برابر گرد و غبار

انواع واکس های محصولات چرم و انواع واکس ها و پولیش های مخصوص خودرو، با برندهای ایرانی و خارجی در شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax برای مصرف کنندگان تهیه و توزیع  می گردد.لذا برای اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت با ما تماس بگیرید.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *