جستجو کردن

خریدعمده واکس اسپری کفش چرم+قیمت ارزان1403

واکس اسپری چرم یکی از بهترین گزینه ها برای حفظ ونگهداری و مراقبت ازکفش های چرمی شناخته می شود.با استفاده از واکس اسپری چرم ،می توان کفش های چرمی را در برابر آب و لکه خط و خش و سایر عوامل محیطی ،محافظت کرد.البته لازم به ذکراست که استفاده ی صحیح و روش مناسب در استفاده از واکس اسپری ،یکی از مهم ترین عواملی است که برکیفیت و طول عمر کفش ،تاثیر مستقیم ایفا می کند.

 

تصویرواکس اسپری

یکی از نکات مهم برای استفاده بهینه از واکس اسپری کفش چرم ، شناسایی نوع چرم کفش می باشد.و هر محصول چرمی نیاز به نوع خاصی از واکس  اسپری دارد.بعنوان مثال واکس اسپری های مخصوص چرم جیر برای تراکم پایین و با رنگ قابل نفوذ عمل می کنند در حالی که واکس اسپری های مخصوص چرم نرم برای حفظ لطافت چرم عمل میکنند.

این محصول کاربرد آسانی داشته و استفاده از واکس اسپری کفش چرم برای هر مصرف کننده ای به آسانی قابل انجام است.فقط باید دقت داشت که قبل از استفاده از واکس اسپری ،کفش را به دقت تمیز کنید ولکه ها ،گرد وغبار و سایر ذرات موجود بر روی کفش رابه خوبی تمیز کنید زیرا در غیر اینصورت این ذرات باعث عدم تراکم صحیح واکس می شوند و در نهایت موجب خرابی ظاهر و عملکرد کفش می شوند.بعداز تمیز کردن گرد وغبار ولکه ها با یک دستمال مرطوب ،حتماً باید دقت داشت که بعد از آن ،سطح کفش کاملاً خشک شده باشد.استفاده از یک خشک کننده ی برقی در اینجا گام اولیه در راه بهبود حفظ و دوام کفش های چرمی است.

بعداز انجام این کار،می توانید از واکس اسپری به آرامی استفاده کنید،لازم به یادآوری است که حتماً مراحل واکس را دو بار تکرار کنید تا کاملاً پوشش دهی ایده عالی را داشته باشید.

 

 

ویژگی واکس اسپری کفش چرم

برای داشتن بهترین نتیجه از واکس اسپری حتماً توصیه می شود که از نواحی دیگری نظیر کفی و زیره ی کفش محافظت کنید وبه این ترتیب مطمئن خواهید شد که واکس اسپری فقط بر روی سطح چرم کفش ها اثر مثبت دارد و نه بر روی سایر قسمت های غیر چرمی.

همچنین پس از استفاده از واکس اسپری بهتر است حداقل تا یک ساعت به کفش ها اجازه داده شود تا کاملاً خشک شوند و این اقدام فرصتی است که اجازه می دهد واکس اسپری به خوبی جذب شود و به طور کامل در بافت چرم نفوذ کند،این فرصت دهی به خشک شدن کفش و واکس اسپری باعث می شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

استفاده منظم و صحیح از واکس اسپری به عنوان یکی از روش های مهم در نگهداری کفش های چرمی ،می تواند تفاوت چشمگیری در شکل و عملکرد آنها داشته باشد.نکته ی مهم دیگری که باید به آن توجه داشت ،این است که،واکس اسپری را باید همیشه به صورت منظم تجدید و استفاده کرد زیرا با وجود این اقدام میتوان بهترین نتیجه را مشاهده کرد.

به طور کلی میتوان توصیه کرد که واکس اسپری برای کفش های چرمی ،حداقل یکبار درماه مورد استفاده قرار گیرد.این اقدام به حفظ لطافت و طول عمر چرم کمک می کند و در عین حال ،مقاوت کفش در برابر عوامل طبیعی را افزایش می دهد.

 

 

همچنین اگر کفش های شما مورد استفاده مکرر قرار می گیرند و دائماً با شرایط سخت روبرو می شوند،می توانید از واکس اسپری های با کیفیت که قدرت بالایی را دارا هستند و باعث می شوند که مقاومت و طول عمر کفش های شما افزایش پیدا کنند،را از شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax تهیه کنید.

لازم به ذکر و یادآوری است که واکس اسپری کفش چرم،علاوه بر حفظ زیبایی و جلوه و شکوه ظاهری کفش ها،نقش مهمی در افزایش طول عمر و دوام و مقاومت آنها ایفا می کند و به کمک این نوع از محصولات ، شما می توانید از سرعت فرسودگی و تخریب کفش های چرمی خود ،جلوگیری کنید.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *