جستجو کردن

معرفی بهترین انواع واکس چرم+قیمت ارزان1403

درتولیدات پوشاک،تولید کننده ها از متریال های مختلفی،استفاده می کنند که یکی از زیباترین و شیک ترین این متریالها که مورداستقبال فراوانی قرارگرفته،متریال چرم است.برای مراقبت و نگهداری از چرم و برای جلو گیری از خشک شدن و ترک خوردن چرم،یکی از این راهها،استفاده از واکس است.می توان برای این کاراز انواع واکسهای چرم موجود در بازار،واکس چرم  فوک ،واکس چرم بلدرچین،واکس چرم بیز ،واکس چرم پاندا ،واکس چرم ثمین ،واکس چرم درسا ،واکس چرم ژانومه ،واکس چرم سوناکس ،واکس چرم غفاری ،واکس چرم غواصی ،واکس چرم کلنیل ،واکس چرم گلشاد ،واکس چرم مارال ،واکس چرم وولی ،واکس چرم هورس ،واکس چرم یورولوکس  ، استفاده کرد.

واکس چرم فوک 
امروزه محصولات چرم به واقع یکی از پرطرفدارترین محصولات مورد استفاده مردم است،محصولات چرم بدلیل اینکه از ساختار شیک و زیبایی برخوردار است ،این محصول در محیط های رسمی و مجلسی مورد استفاده و استقبال بیشماری قرار گرفته است.
محصولات چرمی به دلیل متریال حساسی که دارد باید در شیوه ی نگهداری آن توجه بخصوصی کرد که یکی از بهترین روش های مراقبت و نگهداری از آن ،استفاده از واکس چرم فوک می باشد.
به جرأت می توان گفت واکس چرم فوک یکی از بهترین و با کیفیت ترین واکس های موجود در بازار ایران و حتی جهان است،از آنجایی که واکس فوک از فرمولاسیون و تکنولوژی پیشرفته و خاصی برخوردار است ،این واکس برخلاف انواع واکس های موجود در بازار که از مواد اولیه نفتی ساخته می شوند،واکس فوک از موادی ساخته می شود که این مواداولیه مجصول کشور آلمان می باشد و این مواد بر پایه ی آب است،به همین دلیل واکس فوک دارای بو و رایحه ای مطبوع است.
از آنجا که فرمولاسیون واکس فوک بر پایه ی آب ساخته شده است، و چرم طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شود و جزء محصولات زنده محسوب می شود به همین دلیل سوراخها و روزنه های چرم را برای تنفس چرم ،آزاد می گذارد و چرم براحتی می تواند تنفس کند ،واکس فوک بنا به ویژگیهای بارزی که دارد رنگ و کیفیت چرم را به حالت اولیه نگهداری و محافظت می کند.

 

 

واکس چرم بلدرچین
چرم طبیعی یک نوع متریال زنده است که استفاده از آن ،در گذشت زمان باعث تغییرات وتحولاتی در این متریال شده است،که برای حفظ و نگهداری و افزایش عمر این نوع محصولات ،واکس چرم بلدرچین می تواند یکی از بهترین این گزینه ها باشد.
برای واکس زدن محصولات چرمی ،نسبت به محصولات دیگر،باید نکات خاصی را رعایت کرد؛قبل از تمیز کردن چرم ،اگر جرم یا لکه یا گرد وغبار ویا هر گونه آلودگی در سطح چرم وجود دارد ،بااستفاده از فوم تمیز کننده،سطح چرم را بطور کامل پاک کنید و سپس از واکس استفاده کنید.
برای واکس زدن کفش چرمی باید حتما در داخل کفش از قالب استفاده کنید،زیرا استفاده از قالب باعث می شود تا فرم و ترکیب کفش تغییر نکند و پس از واکس زدن با استفاده از فرچه ،پولیش کردن ،راحت تر انجام می شود.

واکس چرم بیز
چرم به دلیل ظاهر زیبا و مزایای فراوانی که دارد از نظر سبک،با دوامی به  مراقبت های بخصوصی احتیاج دارد،که یکی از این مراقبت ها ،استفاده از واکس چرم بیز است.و واکس چرم از انواع مختلفی مانند؛واکس تمیز کننده چرم ، واکس بازکننده فضاهای تنگ پوشاک چرمی مثل کفش و ،واکس ضدآب می باشد.
واکس تمیز کننده چرم ؛به عنوان یک فوم تمیز کننده آلودگی را از محصولات چرمی تمیز و باعث رفع لکه هایی که بامواد شیمیایی غیر قابل تمیز کردن می باشد.
واکس مراقبت کننده چرم؛استفاده از این محصول باعث براقی و درخشش محصول چرمی شما می شود که شما را ترغیب به پوشیدن و استفاده از آن می کند.
واکس براق کننده چرم؛براق کننده چرم از موادی تشکیل شده است که باعث احیای رنگ محصولات چرمی شده که این واکس براق کننده ،باعث نرم شدن و از خشک شدن و ترک خوردن چرم جلوگیری می کند.
واکس باز کننده فضاهای تنگ چرم؛گاهی اوقات انسان کفش چرم مناسب و هم سایز با پای خود را خریداری می کند،اما بعدازخرید متوجه می شودبعضی از جاهای آن مانند پنجه و یا ساق پا را آزار می دهد،در این موقع استفاده ازاین محصول واکس ،باعث جا باز کردن کفش می شود که به این طریق به سایز مناسب کفش خود می رسید.
واکس ضدآب؛پس از اینکه محصولات چرمی را به خوبی تمیز کردید،حالا باید آن را در برابر عوامل محیطی همچون باران ،برف ، و غیره محافظت کنید ،زیرا به دلیل خاصیتی که محصولات چرمی دارند ،نباید این محصولات در معرض آب قرار گیرند،به همین خاطر استفاده از واکس ضد آب طبق پیشرفت تکنولوژی ،میتواند محصولات چرمی شما را در مقابل آب کاملاً محافظت میکند،و استفاده از واکس ضدآب،باعث افزایش طول عمر چرم میشود.

 

واکس چرم پاندا
امروزه بسیاری از مردم برای نگهداری و محافظت از محصولات چرمی با ارزش خود از روش های مختلفی استفاده می کنند،که یکی از این روش ها،استفاده از واکس چرم پاندا می باشد.
همه مصرف کننده ها قبل از استفاده هر واکسی باید به چند نکته اساسی و مهم توجه کنند؛هر واکسی ،مناسب و برای هر محصول چرمی تولید می شود.مثلاً واکسی که برای کفش استفاده می شود،برای کت ،کاپشن، و یا دیگر محصولات چرمی ،استفاده نمی شود.در غیر اینصورت امکان تغییر رنگ وجود دارد.جنس ابزارها و فرچه های مورد نیاز برای استفاده از واکس ضروری است و باید رعایت شود.
رنگ واکس را نسبت به رنگ محصول چرمی خودتان،روشن تر انتخاب کنید و نکته قابل توجه این است که هر فرچه را مطابق با همان رنگ واکس استفاده کنید و از یک فرچه برای دو واکس با رنگهای مختلف ،به هیچ وجه استفاده نکنید.

واکس چرم ثمین
محصولات چرمی به علت استفاده های مکرر وطی مرور زمان،خشک می شوند وعلت این خشک شدن،از دست دادن روغن طبیعی موجود در چرم می باشد.برای جلوگیری از این فرآیند و باز گرداندن این روغن،به داخل چرم،میتوان از واکس مخصوص چرم استفاده کرد،که یکی از بهترین انواع این واکسها،واکس چرم ثمین می باشد که متریال چرم را به حالت اولیه خود باز می گرداند.
در این جا لازم میدانم به سه موضوع مهم که از براق شدن محصولات چرم شما جلوگیری می کند،اشاره کنم؛
1.واکسی که شما برای محصول چرمی خود انتخاب کرده ایدو از آن استفاده می کنید،از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت ؛ساخته و تولید نشده است.
2.از ابزارها و فرچه های مناسب برای واکس آن محصول چرم،استفاده نمی شود.(به طور مثال از فرچه های اسفنجی استفاده می کنید)
3.قبل از واکس زدن ،آلودگیها و گرد وغبار را تمیز نمی کنید.

 

تصویرکفش چرم مشکی

 

واکس چرم درسا
همیشه محصولات چرمی در مقایسه با محصولات دیگر از زیبایی و کیفیت بالاتری برخوردار بوده،به همین خاطر نحوه مراقبت و نگهداری محصولات چرم با دیگر محصولات متفاوت است.یکی از روش ها برای افزایش طول عمر محصولات چرمی ،استفاده از واکس چرم درسا می باشد.
واکسها انواع گوناگونی ،با کیفیتهای متفاوت تولید وساخته می شوند.یکی از این واکس ها که از کیفیت بالا ومناسبی برخوردار است واکس چرم جیبی درسا است،این نوع از واکس چرم درسا به خاطر بسته بندی مناسبی که دارد میتواند در همه جا ودر هر زمان در دسترس مصرف کننده باشد.

واکس چرم ژانومه
واکس چرم ژانومه یکی دیگراز انواع واکس های مناسب و با کیفیت برای محصولات چرمی می باشد.برای اطمینان داشتن از سلامت،مقاومت،افزایش طول عمر،رطوبت و لطافت چرم،مطمعناً واکس چرم ژانومه پیشنهاد می شودکه استفاده این محصول شما را برای رسیدن به این ویژگی ها کمک به سزایی می کند،بسیاری از افراد که متریال چرم را به سایر متریالها ترجیح می دهند،محصولات چرم خود را به صورت طبیعی یا مصنوعی انتخاب می کنندکه انتخاب نوع مناسب واکس در حفظ ظاهری آنان تاثیر مستقیمی دارد،زیرا بافت چرم های طبیعی به صورت  دستی است ولی بافت چرم مصنوعی بوسیله دستگاه و تکنولوژی تولید و فرآوری می شود.
چرم طبیعی چون از پوست حیوانات تولید می شود ،به همین علت از ضخامت های یکسانی برخوردار نیستند ،اما چرم مصنوعی از بافت و ساختار منظمی تولید می شود که از همین رو ،انتخاب واکس نامناسب می تواند با این خصوصیات چرم ناسازگار باشد و باعث کاهش کیفیت چرم شود،واکس چرم ژانومه برای انواع محصولات چرمی طبیعی و مصنوعی قابل استفاده است،بدون اینکه این واکس از زیبایی و کیفیت چرم بکاهد.

 

واکس چرم سوناکس
در بازار،انواع مختلفی از برندهای ایرانی و خارجی ،در زمینه واکس چرم ،موجود می باشد که ممکن است با محصولات چرمی شما سازگار نباشند ،ولی واکس چرم سوناکس با آزمایشاتی که این محصول روی چرم انجام شده،هیچ گونه تغییر و تاثیری بر رنگ و پایین آمدن کیفیت چرم نمی گذارد. محصولات چرمی از رنگ ها و طرح های مختلفی تولید و ساخته می شود که چرم های طبیعی بیشتر شامل رنگ های مشکی و قهو ه ای است ،که از همین رو،واکس چرم سوناکس از دو رنگ مشکی و قهو ه ای به بازارهای سراسر کشور عرضه شده است که افرادی که از متریال چرم و محصولات چرمی استقبال می کنند می توانند از این واکس ها بهره مند گردند.

واکس چرم غفاری
برای نگهداری از محصولات چرمی نسبت به محصولات دیگر،باید از واکس های با کیفیت استفاده کرد که واکس چرم غفاری می تواند نیاز شما را برطرف کند. مصنوعات چرم طبیعی بدلیل اینکه از پوست حیوانات تولید میشود به همین خاطر از قیمت بالایی برخوردار هستند،از همین رو برای حفظ و نگهداری این محصولات با ارزش نباید از هر واکس بی کیفیتی استفاده شود،واکس چرم غفاری بدلیل مرغوبیت و کیفیت بالای خود،باعث  برطرف شدن نگرانی مصرف کننده گان شده است.

واکس چرم غواصی
از قدیم الایام همیشه مردم از محصولات مرغوب و شیک،استقبال کرده اند. محصولات چرمی یکی از این محصولات مورد علاقه و استقبال همیشگی مردم بوده است،محصولات چرمی بدلیل خوش فرم بودن،انعطاف ،راحتی ،شیک و زیبا ،قابل استفاده در انواع محیط ها،متناسب و سازگار با محیط زیست ،مقاوم بودن در برابر آب و سرما و گرما که باعث شده ،مردم با وجود این خصوصیات ،از طرف داران و علاقه مندان به این محصولات شوند.
محصولات چرمی با این ویژگیها و این همه استقبال از طرف مردم،احتیاج به واکس با کیفیتی دارد که بتواند این محصولات با ارزش را نگهداری و محافظت کند،واکس چرم غواصی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده و رفع نگرانی مصرف کننده ها می باشد.

واکس چرم کلنیل
برای بالا بردن کیفیت محصولات چرمی،استفاده روزانه و مکرر،از واکس چرم کلنیل کمک به سزایی در این زمینه می کند .این نوع از واکس ها اصولاً بصورت جامد هستند که در بازار در دسترس مصرف کننده ها می باشد.محصولات چرمی بدلیل زیبایی و شیک بودن غالباً مورد توجه و استقبال مردان و زنان قرار گرفته است.که نحوه مراقبت و محافظت از این محصولات،امروزه از مشکلات و دغدغه های بعد از خرید است،که در این جا واکس چرم کلنیل ،که از مواد اولیه گیاهی مرغوب تولید شده و به همین دلیل این نوع واکس ها با محیط و مواد اولیه طبیعی چرم،کاملاًسازگاری دارند که استفاده از این واکس به کسانی که از محصولات چرمی استفاده می کنند،پیشنهاد می شود.

 

واکس چرم گلشاد
یکی از پرمصرف ترین پوشاک هایی که انسان به طور مستمر و روزمره از آن استفاده می کند،کفش است.که به جرأت می توان گفت در اکثر کفش ها از متریال چرم استفاده می شود،برای دوام بیشتر کفش و طول عمر بیشتر آن به طور منظم باید از واکس چرم استفاده کرد،واکس چرم گلشاد یکی از مناسب ترین وبا کیفیت ترین واکس ها برای کفش های چرمی می باشد که بهتر است قبل از واکس زدن ،کفش را از هر آلودگی و کثیفی با دستمال بایدتمیز کرد سپس از واکس گلشاد استفاده کنید.البته لازم به ذکر است که چرم با برخورد آب ،باعث می شود تغییر رنگ پیدا کند که قبل از هر اقدامی آب اضافه را با پارچه و دستمال گرفته و حتماً آن را در معرض نور خورشید قرار دهید و از خشک بودن کفش چرم خود اطمینان حاصل کنید و بعد، از واکس چرم گلشاد استفاده نمایید تا چرم شما به حالت اولیه خود با همان کیفیت و زیبایی باز گردد.

واکس چرم مارال
امروزه یکی از محبوب ترین و با کیفیت ترین و پرطرفدارترین محصولات برای حفظ و نگهداری از محصولات چرمی ،واکس چرم مارال است.
یکی از ویژگیهای بارزی که می توان به واکس چرم مارال اشاره کرد،که باید خریداران به این نکته توجه کنند این است که،واکس چرم مارال علاوه بر مواد اولیه مرغوب از تکنولوژی نانو تشکیل و تولید شده است،این تکنولوژی به صورتی است که وقتی از این واکس استفاده می کنید،این مواد به ذرات ریز چرم نفوذ می کند و باعث نرمی و لطافت چرم می شود واز خرابی و خشک شدن و ترک خوردن چرم ،کاملاً جلوگیری می کند.

واکس چرم وولی
محصولات چرمی شامل کیف ،کت ،کاپشن ،کفش ،کمربند و … می باشد که محافظت و مراقبت از این محصولات امروزه یکی از دغدغه های خریداران شده است که واکس چرم وولی یکی از بهترین گزینه ها برای این مراقبت می باشدکه این واکس باعث زیبایی و درخشندگی محصولات چرمی می شود،و یکی از مهمترین دلایلی که انتخاب واکس را برای این مراقبت پراهمیت می کند،خود جنس چرم می باشد چون محصولات چرمی از دو دسته طبیعی و مصنوعی تشکیل و تولید می شوند،که چرم طبیعی به دلیل اینکه از پوست حیوانات تولید و فرآوری می شود با محیط سازگاری دارد و چون تولید محصولات چرم طبیعی گاهاً به صورت دستی تولید وساخته می شوند،از این رو از ارزش بالایی برخوردار هستند و همچنین کیفیت و زیبایی این محصولات می تواند از عوامل های گران بودن آن بشمار رود.و به همین دلیل خیلی از افرادی که این محصولات چرمی را تهیه و خریداری می کنند غالباً از نحوه نگهداری آن دچار مشکل و نگرانی می شوند که با وجود واکس چرم وولی دلیلی برای این نگرانی وجود ندارد.

 

واکس چرم هورس
با توجه به خصو صیات فیزیکی که محصولات چرمی دارند،نگهداری و مراقبت از آنها هم باید از توجه ودقت لازمی برخوردار باشند.
واکس چرم هورس به دلیل وجود مواد اولیه مرغوب مانند؛روغن شترمرغ ،آووکادو و … در مراقبت و حفظ و نگهداری از این محصولات نقش بسزایی دارد،که در این جا لازم میدانم یادآوری کنم که قبل از استفاده از واکس در محصولات چرمی اگر آلودگی یا گرد وغباری در سطح چرم وجود دارد را با فوم کاملاً تمیز کنید و قبل از استفاده از واکس چرم هورس ،آن را حدوداً 10 دقیقه جلوی نور خورشید قرار دهید.

 

واکس چرم یورولوکس
امروزه مصرف کننده گان و خریداران محصولات چرمی با آسودگی خیال ،برای مراقبت از انواع محصولات چرمی خود می توانند از بهترین و با کیفیت ترین انواع واکس های چرمی استفاده کنند،واکس چرم یورولوکس یکی از بهترین و مناسب ترین واکس هایی است که هر مصرف کننده و علاقمند به محصولات چرمی،می تواند از این واکس برای مراقبت و افزایش طول عمر محصولات چرمی خود،استفاده کند.
محصولات چرمی از جمله؛کیف ،کفش ،کاپشن ،کت ،کمربند و … به دلیل زیبایی ،شیکی ،انعطاف و بدلیل طح ها و رنگ های متنوعی که تولید می شود،بسیاری از مردم را به سمت این محصولات سوق داده است،که به دلیل همین ویژگیها اکثر مردم از این محصولات در محیط های رسمی و مجلسی استفاده می کنند، واز آنجا که محصولات چرمی نسبت به دیگر محصولات ،قیمت بالاتری را به خود اختصاص داده است،از این رو ،و به همین دلیل حفظ و مراقبت از این محصولات از اهمیت بسزایی برخوردار هستند.
شما علاقه مندان ،طرفداران و مصرف کنندگان محصولات چرمی،برای حفظ و نگهداری و مراقبت از این محصولات با ارزش خود،برای انتخاب مناسبترین و با کیفیت ترین انواع واکس که مناسب با محصولات چرمی شما باشد،می توانید جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *