جستجو کردن

خرید واکس داشبوردماشین+قیمت ارزان1403+عمده

در گذشته ،خودرو فقط به عنوان مرکب برای اشخاص محسوب می شد ،ولی امروزه دردنیا،خودروها علاوه براینکه وسیله ای برای جابجایی اشخاص استفاده میشوند،به عنوان دوست و رفیق همیشگی نیز خوانده می شوند. به همین خاطر این دوستان و همراهان همیشگی انعکاسی از سلیقه و شخصیت صاحبانشان ،از خود به نمایش می گذارند.زیبایی و جلوه و رخ  این دوست و یار همیشگی از یک طرف و کابین و داشبورد از طرفی دیگر،در این انعکاس شخصیت ،نقش مهمی را، ایفا میکنند.

 

تصویرداشبورد

داشبورد قلب تپنده ی این دوست و همراه همیشگی است.انتخاب واکس مخصوص و مناسب داشبورد تأثیر مهمی در حفظ زیبایی و طول عمر این بخش حیاتی از خودرو شما ،دارد.اما با وجود انواع واکس ها وتنوع زیاد محصولات موجود در بازار ، انتخاب بهترین گزینه ،به واقغ می تواند برای هر شخصی،چالش بزرگی باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی izadiwax  با عرضه بهترین انواع محصولات واکس ،از برندهای ایرانی و خارجی،این چالش را برای شما آسان نموده ،شما می توانید برای اطلاعات بیشتر و خرید و مشاوره و اطلاع از قیمت ،با شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تصویرواکس داشبورد

اسپری براق کننده اجزا و کابین خودرو ،علاوه بر براقیت دارای رایحه و خوشبو کنندگی نیز می باشد.محصولات نانو ،جزع محصولاتی ست که با جدیدترین فناوری های روز دنیا ساخته می شوند.و ازآنجا که اصولاً داشبورد به طور دائم در معرض شرایط آب و هوایی ،گرما وسرما و نور مستقیم خورشید قرار می گیرد ،بی تردید ترک برمی دارد و دچار رنگ رفتگی و رنگ پریدگی می شود. واکس اسپری نانو با هدف افزایش براقیت و جلو گیری از ترک خوردن و رنگ رفتگی و خرابی داشبورد،تولید شده است.

 

تصویرواکس زدن داشبورد

معمولاً این گونه واکس ها به در دو قالب واکس مایع بصورت اسپری و واکس ژله ای تولید می شود،استفاده از واکس داشبورد بسیار ساده است.به گونه ای که ابتدا گرد وغبار را از سطح داشبورد بطور کامل تمیز می کنیم،و بعد با استفاده از یک ابر یا دستمال اسپری واکس داشبورد را روی سطح داشبورد پولیش می کنیم.واکس اسپری نانو یک لایه ی محافظت کننده بر روی سطح داشبورد ایجاد میکند که در برابر نور خورشید وعوامل محیطی بسیار مقاوم می باشد وعلاوه بر آن از جذب گرد و غبار هم ،بطور چشم گیری جلوگیری می کند.

 

لطفاً جهت مشاوره و خرید و اطلاع از قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Please contact our experts for advice and purchase and price information.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *